WEKO3
-
RootNode
アイテム
TEACHERS’ INSTRUCTIONAL PRACTICES AND MANAGEMENT OF SCIENCE LABORATORY ACTIVITIES IN SECONDARY SCHOOLS : A COMPARATIVE STUDY BETWEEN KENYA AND JAPAN
https://naruto.repo.nii.ac.jp/records/21486
https://naruto.repo.nii.ac.jp/records/214865acdb323-c6bc-44e2-977d-28a1035b8ccb
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 学位論文要旨 / Thesis summary(1) | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
タイトル | ||||||||||
タイトル | TEACHERS’ INSTRUCTIONAL PRACTICES AND MANAGEMENT OF SCIENCE LABORATORY ACTIVITIES IN SECONDARY SCHOOLS : A COMPARATIVE STUDY BETWEEN KENYA AND JAPAN | |||||||||
言語 | ||||||||||
言語 | eng | |||||||||
著者 |
Ali, Bashir Gulia
× Ali, Bashir Gulia
|
|||||||||
修了年度 | ||||||||||
修了年度 | 2005 | |||||||||
専攻 | ||||||||||
教科・領域教育専攻 | ||||||||||
コース | ||||||||||
自然系コース(理科) | ||||||||||
指導教員 | ||||||||||
佐藤 勝幸 | ||||||||||
主査(実習責任教員) | ||||||||||
清水 宏次 | ||||||||||
図書館の所蔵状況 | ||||||||||
図書館の所蔵状況 | 保存書庫:修士論文 | |||||||||
資源タイプ | ||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_1843 | |||||||||
資源タイプ | other |
Share
Cite as
Ali, Bashir Gulia, n.d., TEACHERS’ INSTRUCTIONAL PRACTICES AND MANAGEMENT OF SCIENCE LABORATORY ACTIVITIES IN SECONDARY SCHOOLS : A COMPARATIVE STUDY BETWEEN KENYA AND JAPAN.
Loading...