WEKO3
-
RootNode
アイテム
Alignment of intended curriculum to teaching and learning instructions and assessment:A comparative study of Papua New Guinea(PNG) and Japan Science curriculum at Primary/Elementary Education level
https://naruto.repo.nii.ac.jp/records/23373
https://naruto.repo.nii.ac.jp/records/23373571617dc-2993-4020-82a8-9025ad4f083c
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 学位論文要旨 / Thesis summary(1) | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
タイトル | ||||||||||
タイトル | Alignment of intended curriculum to teaching and learning instructions and assessment:A comparative study of Papua New Guinea(PNG) and Japan Science curriculum at Primary/Elementary Education level | |||||||||
言語 | ||||||||||
言語 | eng | |||||||||
著者 |
DADAVANA, MODAGAI COLETTE
× DADAVANA, MODAGAI COLETTE
|
|||||||||
修了年度 | ||||||||||
修了年度 | 2016 | |||||||||
専攻 | ||||||||||
教科・領域教育専攻 | ||||||||||
コース | ||||||||||
国際教育コース | ||||||||||
指導教員 | ||||||||||
小澤 大成 | ||||||||||
主査(実習責任教員) | ||||||||||
小澤 大成 | ||||||||||
図書館の所蔵状況 | ||||||||||
図書館の所蔵状況 | 1階電動書架左:学位論文 | |||||||||
資源タイプ | ||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_1843 | |||||||||
資源タイプ | other |