WEKO3
-
RootNode
アイテム
IMPLICATIONS OF THE PREDICATE-LEVEL INTERPRETATION OF THE JAPANESE NEGATIVE MORPHEME NAI (I), OR WHY HAI AND IIE DO NOT BEHAVE LIKE YES AND NO ALL THE WAY (SHORT VERSION)
https://naruto.repo.nii.ac.jp/records/26513
https://naruto.repo.nii.ac.jp/records/265136bd79aff-12ce-431a-86fe-bbc4a5439af3
| Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 公開日 | 2018-08-31 | |||||||||||
| タイトル | ||||||||||||
| タイトル | IMPLICATIONS OF THE PREDICATE-LEVEL INTERPRETATION OF THE JAPANESE NEGATIVE MORPHEME NAI (I), OR WHY HAI AND IIE DO NOT BEHAVE LIKE YES AND NO ALL THE WAY (SHORT VERSION) | |||||||||||
| 言語 | en | |||||||||||
| 言語 | ||||||||||||
| 言語 | eng | |||||||||||
| 資源タイプ | ||||||||||||
| 資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||||
| 資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||||
| アクセス権 | ||||||||||||
| アクセス権 | metadata only access | |||||||||||
| アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_14cb | |||||||||||
| 著者 |
薮下, 克彦
× 薮下, 克彦
× Yabushita, Katsuhiko
|
|||||||||||
| 所属 | ||||||||||||
| 値 | 鳴門教育大学学校教育学部 | |||||||||||
| 所属(英) | ||||||||||||
| 言語 | en | |||||||||||
| 値 | College of Education, Naruto University of Education | |||||||||||
| 書誌情報 |
ja : 鳴門英語研究 en : Naruto English studies 巻 11, p. 157-175, 発行日 1997 |
|||||||||||
| 出版者 | ||||||||||||
| 出版者 | 鳴門教育大学英語教育学会 | |||||||||||
| 言語 | ja | |||||||||||
| ISSN | ||||||||||||
| 収録物識別子タイプ | PISSN | |||||||||||
| 収録物識別子 | 0916-9970 | |||||||||||
| 書誌レコードID | ||||||||||||
| 収録物識別子タイプ | NCID | |||||||||||
| 収録物識別子 | AN10204707 | |||||||||||
| 著者版フラグ | ||||||||||||
| 出版タイプ | VoR | |||||||||||
| 出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||||||
| 本文の有無 | ||||||||||||
| 値 | 本文なし | |||||||||||
Share
Cite as
薮下, 克彦, Yabushita, Katsuhiko, 1997, IMPLICATIONS OF THE PREDICATE-LEVEL INTERPRETATION OF THE JAPANESE NEGATIVE MORPHEME NAI (I), OR WHY HAI AND IIE DO NOT BEHAVE LIKE YES AND NO ALL THE WAY (SHORT VERSION): 鳴門教育大学英語教育学会, 157–175 p.
Loading...