WEKO3
-
RootNode
アイテム
Feasibility Study to Smooth the Transition from Arithmetic Learning to Algebraic Learning -Applying the Theory of Cognitive Development in Mathematics Lessons at Junior High Schools in Samoa-
https://naruto.repo.nii.ac.jp/records/28370
https://naruto.repo.nii.ac.jp/records/2837039a3fb30-e357-4bef-8a17-a2eb57253248
Item type | 学位論文要旨 / Thesis summary(1) | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
タイトル | ||||||||||
タイトル | Feasibility Study to Smooth the Transition from Arithmetic Learning to Algebraic Learning -Applying the Theory of Cognitive Development in Mathematics Lessons at Junior High Schools in Samoa- | |||||||||
言語 | en | |||||||||
言語 | ||||||||||
言語 | eng | |||||||||
著者 |
LEAUANAE, John Paul Anapapa
× LEAUANAE, John Paul Anapapa
|
|||||||||
修了年度 | ||||||||||
修了年度 | 2018 | |||||||||
専攻 | ||||||||||
教科・領域教育専攻 | ||||||||||
コース | ||||||||||
国際教育コース | ||||||||||
指導教員 | ||||||||||
石坂 広樹 | ||||||||||
主査(実習責任教員) | ||||||||||
近森 憲助 | ||||||||||
図書館の所蔵状況 | ||||||||||
図書館の所蔵状況 | 1階電動書架左:学位論文 | |||||||||
要旨ファイルの有無 | ||||||||||
要旨ファイルなし | ||||||||||
アクセス権 | ||||||||||
アクセス権 | metadata only access | |||||||||
アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_14cb | |||||||||
資源タイプ | ||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_1843 | |||||||||
資源タイプ | other |